♥ Favorite Quotation ♥

"Verily After Each Difficulty, There's a Relief ~ Surah al-Inshirah - 5"

Monday, March 30, 2009

sebalang..

Posted by ♥ lovable... at 5:10 PM

maaf.
aku banyak terhutang budi dengan manusia
banyak hutang perasaan dengan manusia
tapi kalupun aku bayar
aku tahu takkan cukup

aku tak ada kuasa katup minda dan mulut

aku tak luak diorangasingkan manusia
aku tak luak diorangjahatkan manusia

tapi

aku tak hendak diorangasingkan tuhan
aku tak hendak diorangjahatkan tuhan
aku tak sanggup diorangjahatkan tuhan

aku tak minta ruang utk bernafas
kerana nafas itu tuhan aku yang beri

aku minta terus dipicit butang play and forward
bukan dipicit butang stop dan rewind, stop dan rewind

egois, tawar hati - adalah dua perkara berbeza
orang pandang aku pertama walhal aku yang kedua
aku dah telan terlalu banyak pil - bukan secara literal - bulan ini
aku perlu telan dan tenang, telan dan tenang, telan dan tenang

- bukan secara literal

saya
yg tawar hati
(^-^)
...subuh gajah lagi.


0 comments on "sebalang.."

 

♥ my cliche ::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez